آیا Rambutan بد برای بیماران دیالیزی

سه شنبه 22 بهمن 1392
ن : lafee

آیا Rambutan بد برای بیماران دیالیزی

آیا Rambutan بد برای بیماران دیالیزی

برای بیماران دیالیزی ، یک رژیم غذایی علمی بسیار مهم است. خوب، بد rambutan برای آن دسته از مردم است ؟

Rambutan میوه مشترک در سازمان ملل جنوب شرق آسیا است ، و آن را مانند توت فرنگی خزدار از خارج به نظر می رسد ، و بسیار شبیه به هسته میوه جات در داخل. با توجه به پژوهش ، این میوه از ارزش های بزرگ تغذیه ای، مانند ، ویتامین C ، اسیدهای آمینه، فلاونوئیدها ، کربوهیدرات و مواد معدنی دیگر مانند کلسیم، پتاسیم، فسفر، آهن و غیره.

در مرحله پیشرفته ای از مرحله کلیه، به طور معمول ESRD و یا نارسایی کلیه ، بیماران ممکن است پیشنهاد به توسل به دیالیز برای دفع مواد زائد ، مواد سمی از بدن و طولانی شدن طول عمر است. با این حال، این روش های درمانی جایگزین است به عنوان رضایت بخش این است که ممکن نشده است. و ناراحتی مانند افت فشار خون، خارش پوست ، گرفتگی عضلانی، و غیره ممکن است به وجود آمده است .

راستش صحبت کردن ، آن را به خواص خلاصه به شرح زیر :

کمک به کاهش کم خونی برای کسانی که تحت دیالیز ، ناراحتی مانند کم خونی ممکن است به آسانی رخ می دهد. و مطالعات نشان داده است که محتوای بالای آهن در rambutan می تواند کمک به اصلاح مقدار اکسیژن در بدن و مبارزه با سرگیجه، سردرد ، خستگی و یا کم خونی.

حذف مواد زائد از فسفر کلیه در این میوه می تواند کمک به حذف ضایعات در کلیه ها به درجه خاصی . در همین حال، مقدار معینی از کلسیم کار می کند همراه با فسفر به حفظ سلامت استخوان ها.

حتی اگر این میوه دارای مزایای فوق، همیشه وجود دارد برخی عوارض جانبی وجود دارد. به عنوان مثال :

تشدید خارش پوست بسیاری از بیماران دیالیز ممکن است با خارش پوست است که می تواند در نتیجه سطح فسفر بالا رنج میبرند. به همین دلیل است rambutan محدود و یا محدود شده است برای بیماران دیالیزی است . برای مشاوره شخصی ، از شما استقبال به ایمیل گزارش آزمون به kidneyfailure@hotmail.com . و ما شما را در عرض 2 روز کسب و کار پاسخ .

بالا بردن سطح قند خون را حتی اگر rambutan است شیرین به عنوان هسته میوه جات نیست، مصرف بیش از حد این میوه می تواند سطح قند خون را افزایش می دهد و بدتر شده وضعیت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا Rambutan بد برای بیماران دیالیزی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.